Krajowa Izba Gospodarcza, autor projektu cross-border.pl, Amazon oraz Dolnośląska Izba Gospodarcza zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne „E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”. Centrum Innowacji i Biznesu Politechniki Wrocławskiej objęło wydarzenie swoim patronatem.

Szkolenie odbędzie się 28 listopada, w godzinach od 10:00 do 15:00 w Radisson Blu Hotel (ul. Purkyniego 10).
Agenda oraz rejestracjadostępna jest na stronie wydarzenia.
Jeśli jesteś pracownikiem lub właścicielem małej lub średniej firmy w województwie dolnośląskim, posiadającej własną markę lub zajmującą się dystrybucją i realnie rozważasz rozpoczęcie sprzedaży poza granicami Polski w e-commerce oraz zastanawiasz się, w jaki sposób rozpocząć działania sprzedażowe za granicą w swojej firmie – to szkolenie jest skierowane właśnie do Ciebie!
Podczas szkolenia zdobędziesz odpowiedzi na pytania:
- Jakie są korzyści ze sprzedaży na Amazon i jak postawić pierwsze kroki na tej platformie?
- Jakie możliwości logistyczne oferuje Amazon i z jakich modeli możesz skorzystać?
- Jak zbudować strategie cenową, sprzedażową i marketingową na Amazon?
- Jak rozpocząć i skalować sprzedaż na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej?
- Jak oszczędzić na logistyce i uniknąć zbędnych kosztów?
Szkolenie będzie prowadzone stacjonarnie przez doświadczonych ekspertów e-commerce:
Emil Jaroch z Amazon
Doświadczony specjalista w segmencie handlu tradycyjnego oraz e-commerce. Obecnie wspiera ekspansję Amazon w Europie jako Team Lead w Polsce. Wcześniej kierował działami marketingu i wdrożeniami e-commerce oraz wspierał marki i duże europejskie sieci handlowe poprzez kreowanie strategii zakupowych, strategiczne zarządzanie kategoriami produktowymi, oraz nadzorowanie skomplikowanych łańcuchów dostaw. Pracując w dynamicznych środowiskach, angażował się w zarządzanie cyfryzacją sprzedaży i strategiczny rozwój biznesu w oparciu o dane.
Damian Wiszowaty z Gonito
Ekspert sprzedaży na Amazon, prawnik, specjalista w zakresie prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Założyciel oraz CEO Gonito – agencji, która jako pierwsza w Polsce zaoferowała wsparcie i optymalizację sprzedaży na Amazon, pomagając firmom – producentom i dystrybutorom w wejściu na nowe zagraniczne rynki.
Michał Kołakowski z Shumee
Dyrektor zarządzający, posiada duże doświadczenie w rozwijaniu sprzedaży zagranicznej w e-commerce, w szczególności na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Wojciech Bijan z Global24
General Manager firmy w Polsce, jego misją jest zwiększanie konkurencyjności sklepów internetowych partnerów za granicą dzięki obsłudze zwrotów i przesyłek, szczególnie w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o udziale decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Szkolenie zostało objęte Honorowym Patronatem Ministerstwa Rozwoju i Technologii oraz Marszałka Województwa Dolnośląskiego, Pana Cezarego Przybylskiego

